توبه‌نامه افشاگرانه

استغفرالله ربی و...

این جانب شهرام شکیبا فرزند حبیب‌الله، متولد 1351 به شماره شناسنامه 14432 صادره از تهران، تبعه جمهوری اسلامی ایران ، مسلمان و شیعه اثنی عشری می‌باشم. و در کمال صحت عقلی و سلامت نسبی جسمی از همه آنچه تاکنون در این ستون از روزنامه ضاله و مضله «خبر» به نام بنده به چاپ رسیده اعلام برائت می‌نمایم.

این بنده با صوت جلی ماجرای شگفت‌انگیزی که برایم پیش آمده را جهت تنویر افکار عمومی بازگو کرده و جهت ثبت و ضبط در حافظه تاریخی ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران و عبرت سایرین بر صفحه کاغذ می‌نگارم.

بنده در بهمن‌ماه سال گذشته از جانب آقایی موسوم به ح. الف به دفتر سایت خبرپراکنی موسوم به «خبر آنلاین» دعوت شدم و بنا شد که در قبال دریافت روزانه دو هزار و دویست تومان برای ویژه‌نامه «خبر» در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مطلب بنویسم. پس از پایان جشنواره فجر بار دیگر از سوی فرد یاد شده برای نوشتن طنز روزانه در روزنامه موسوم به «خبر» دعوت شدم و در جلسه‌ای با شخصی موسوم به ع. م مقرر شد در قبال دریافت همان مبلغ، مقدار معتنابهی تهمت، افترا، تخریب، لجن‌پراکنی و فحاشی را در قالب یک ستون طنز روزانه منتشر کنم.

ناگهان وجدان خفته‌ام بیدار شد و ندایی درونی از اعماق وجودم نهیب برآورد که «نکن این کارها رو؛ نکن!» لذا فی‌‌المجلس نفرات یاد شده را در جریان نهیب درونی وجدانم قراردادم. یکی از این دو نفر که الان متأسفانه به خاطر ندارم کدامشان بود، تلفن زد و یک گروه متشکل از اشخاص موسوم به م‌.پ ، م . م، ر. م به فرماندهی شخصی دیگر که به وی دکتر می‌گفتند به همراه دو نفر دیگر که در ابتدای نامه ذکر کردم به جانب این جانب حمله‌ور گشته، منکوب و مضروب نموده، مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار و ایذا قرار داده و با خشونتی بیرون از وصف دست و پایم را با طناب (که خودشان به آن طناف می‌گفتند) بسته و در یک انباری 2×2 که حدود 10 متر می‌شود محبوس کردند و روزانه یک لیوان چای و یک نون تافتون به من می‌دادند تا امروز که همگی‌شان متواری شدند و نگهبان سلحشور روزنامه که فریادهایم را شنید من را بیرون آورد.

حالا متوجه شده‌ام که در این مدت یک شخص دیگری به نام بنده در این روزنامه مطالبی موهن نوشته و شخصیت بنده و کاندیداهای موجود را مخدوش نموده است. حالا من هیچ، بی‌انصاف‌ها چرا کاندیدا مخدوش می‌نمایند!

لذا اعلام می‌دارم علی‌رغم اینکه مطابق آنچه یاد شد، هیچ نقشی در مطالبی که به نام بنده چاپ می‌گردیده، نداشته‌ام، از هر چهار کاندیدای سلحشور ریاست جمهوری عذر‌خواهی می‌نمایم، بالاخص از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ملت غیور ایران که عقلاً و طبیعتاً باید از ایشان عذرخواهی ویژه کرد. حال که می‌خواهم به آغوش گرم خانواده‌ام برگردم امیدوارم آنها هم بعد از چند ماه همچنان پذیرای من باشند.

بر گرفته از سایت خبر آنلاین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد