اسم گذاری (طنز)

همین سایت «خبرآنلاین» خودمان یک خبر جالب داشت که چون به نقل از خبرگزاری «فارس» بود، برایتان نقل می‌کنم. چون من جز «فارس» به چشمم هم اعتقاد و اطمینان ندارم.

«یک خانواده مسلمان ساکن شهر سن‌پترزبورگ روسیه، فرزند ذکور خود را به نام «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهوری ایران نامیدند و هم‌اکنون شناسنامه این کودک نیز صادر شده است.

این کودک (محمود احمدی‌نژاد روسی) ششمین فرزند پدری بنگلادشی و مادری روس است. مادر «محمود احمدی‌نژاد» در مورد این نامگذاری گفته: «رئیس‌جمهور ایران، سیاست‌هایش، هوش و شیرینی‌اش را دوست دارم.»

مبارک است. امیدوارم که قدم این محمود احمدی‌نژاد نورسیده، برای خانواده محترمش میمون و مبارک باشد. اساساً امیدوارم روزی فرابرسد که دست کم نیمی از مردم جهان اسمشان «محمود احمدی‌نژاد» و اسم نیم دیگرشان هم «اسفندیار رحیم‌مشایی» باشد. رجای واثق دارم که تا چند نسل دیگر، همین‌طور بشود و حتی فرزند و نوه و نتیجه‌های این کودک هم همین نام را داشته باشند و فرضاً نام نتیجه این کودک - به عربی - بشود: محمود احمدی‌نژاد بن محمود احمدی‌نژاد بن محمود احمدی‌نژاد بن محمود احمدی‌نژاد.

از صمیم قلب امیدوارم روزگاری در سطح جهان شاهد صحنه‌های زیر باشیم:
1- خبرگزاری «فارس» سرویس بین‌الملل: شورای نگهبان ونزوئلا که متشکل از 12 « محمود احمدی‌نژاد» است اسامی چهار کاندیدای ریاست‌جمهوری آینده این کشور را بدین شرح اعلام کرد: 1- محمود احمدی‌نژاد 2- محمود احمدی‌نژاد 3- محمود احمدی‌نژاد 4- محمود احمدی‌نژاد

2- گزارش نشست اخیر سازمان ملل به نقل از خبرگزاری فارس: سرویس سیاسی در ابتدای این نشست، محمود احمدی‌نژاد، مدیرکل آژانس انرژی اتمی گزارش خود را اعلام کرد. سپس محمود احمدی‌نژاد، نخست‌وزیر فرانسه پشت تریبون قرار گرفت. همزمان با شروع سخنرانی وی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور گابن، محمود احمدی‌نژاد، ‌سلطان برونئی و محمود احمدی‌نژاد نخست‌وزیر انگلستان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند که با اعتراض شدید محمود احمدی‌نژاد، دبیر کل سازمان ملل و محمود احمدی‌نژاد، معاون وی روبه‌رو شدند. در ادامه محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایالات متحده، آخرین مصوبه تصویب‌شده را وتو کرد که با واکنش محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور مادام‌العمر کوبا و سرهنگ محمود احمدی‌نژاد از لیبی مواجه شد.

3- خبرگزاری «فارس» سرویس حوادث: محمود احمدی‌پور، محمود احمدی‌نژاد را با ضربات گلدان از پای درآورد.

به گزارش محمود احمدی‌نژاد بازپرس ویژه قتل، پس از تحقیقات کارشناسی مشخص شد که محمود احمدی‌پور (قاتل) عصر سه‌شنبه به خانه محمود احمدی‌نژاد رفته و خواستگاری نموده، محمود احمدی‌نژاد به وی گفته: فامیل ما به محمود احمدی‌پور جماعت دختر نداده، ما فقط به محمود احمدی‌نژاد دختر داده، لذا محمود احمدی‌پور عصبانی گشته، گلدان دم‌دستش را برداشته با آن محمود احمدی‌نژاد را مضروب، که سبب قتل وی گردیده.

دکتر محمود احمدی‌نژاد،‌ کارشناس جامعه‌شناسی در این‌باره گفت: متأسفانه مردم حد و حدود خودشان را نمی‌دانند و برای خواستگاری به جاهایی می‌روند که نباید بروند و این مشکلات را در جامعه پدید می‌آورند. از قدیم گفته‌اند: کبوتر با کبوتر، محمود احمدی‌نژاد با محمود احمدی‌نژاد یا فوقش اسفندیار رحیم‌مشایی.

نظرات 1 + ارسال نظر
فثسف سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 13:20 http://t

ضف

که چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد