زندگی نامه ها نری

نام:تیری هانری

تولد:?? اوت 19محل تولد:لیس الیس فرانسه


قد188 سانتی متر


وزن:78 کیلو گرم


باشگاههای قبلی:آماتوری لیس اولیس-کلرفانتن ورسالیس-موناکو-یوونتوس-آرسنال


باشگاه فعلی:بارسلونا



افتخارات ملی:قهرمان جام جهانی????-قهرمان یورو????-قهرمان کنفدراسیونها????


افتخارات باشگاهی:قهرمان شامپیونه فرانسه با موناکو-دوبارقهرمان لیگ برتر انگلستان????/????-سه بار قهرمان جام حذفی ????/????/????-قهرمان سوپر جام انگلستان????


بیوگرافی


تیری دنیل هانری در ?? آگوست ???? در فرانسه متولد شد . او در ابتدا قصد داشت به یک دونده در  ماده دو صد متر مبدل شود به همین خاطر تمریناتش را زیر نظر عمویش که یک دونده دو ??? بود آغاز کرد اما رفته رفته در یافت که علاقه زیادی به بازی فوتبال دارد و با توجه به اینکه سرعت در فوتبال نقش مهمی دارد تصمیم گرفت رشته ورزشی خود را تغییر بدهد و به طرف فوتبال برود. او بعد از اینکه دریافت که در این رشته دارای استعداد فراوانی است کار خود را در باشگاه موناکو که یکی از بهترین باشگاه های فرانسه است آغاز کرد و رفته رفته به یک بازیکن ثابت در این تیم تبدیل شد به همین خاطر او مورد توجه مسئولین باشگاه یوونتوس ایتالیا قرار گرفت و به آن باشگاه نقل مکان کرد .افت او در سری آ ایتالیا باعث شد به یک بازیکن درجه ? تبدیل شود. بعد از مدتی او مورد توجه آرسن ونگر که خود نیز مانند تیری هانری یک فرانسوی است قرار گرفت و به باشگاه آرسنال نقل مکان کرد در ابتدا او از طرف تماشاچیان تیم مقابل و حتی تماشا چیان تیم خودی بخاطر بازی ضعیفش مسخره می شد. اما به تدریج  با زدن چند گل حیاتی برای آرسنال به یک بازیکن کلیدی و بسیار با ارزش تبدیل شد.او در فصل قبل لیگ برتر انگلستان مانند فصل های قبل به عنوان بهترین گلزن شناخته شد،فعلا که در بارسا نسبتا خوب داره بازی میکنه و برای تیم بارسا خوش درخشیده.


زندگی شخصی


تیری هانری در سال ???? با نیکول مری ازدواج کرد و در سال ???? صاحب دختری به نام تی هانری شد او هم اکنون از زن خود جدا شده و در شهر بارسلون زندگی میکنه.


نظرات 1 + ارسال نظر

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد