بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال فرانسه به هانری رسید

بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال فرانسه به هانری رسید

یوفا: سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تیه ری هانری مهاجم بارسلونا را به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب کرد.


به گزارش یوفا: ریموند دومنش پس از این انتخاب چیزی در مورد اینکه هانری به صورت موقت یا دائمی کاپیتان تیم ملی فرانسه خواهد بود، نگفت.

وی با اشاره به دیدار دوستانه چهارشنبه شب تیم ملی فرانسه مقابل سوئد در گوتنبرگ اظهار داشت: با توجه به غیبت پاتریک ویه را به دلیل مصدومیت و حضور هانری و توانایی هایش، او را انتخاب کردم. باید یکی را از بین بازیکنان حاضر انتخاب می‌کردم. کسی نمی‌تواند بگوید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

دومنش افزود: هانری تمام مهارت‌های لازم را برای کاپیتانی دارد پس به گزینه‌های دیگر فکر نکردم. از این انتخابم مطمئنم.

پیش از این در غیاب ویه را، تورام بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را در اختیار می‌گرفت اما این بازیکن ماه گذشته از فوتبال خداحافظی کرد.

هانری در این‌باره گفت: به این بازوبند بسیار افتخار می‌کنم. مسوولیت بزرگی است اما احساس می‌کنم که می‌توانم خیلی مفید باشد. تجربه زیادی از بازی در فوتبال سطح بالا دارم و نسل گذشته و آینده را به خوبی می‌شناسم.

از آنجایی که همیشه احساس جوانی می‌کنم می‌دانم چگونه با آنها رفتار کنم.

بازیکن ‪ ۳۱‬ساله سابق آرسنال افزود: یک کاپیتان باید داخل و خارج از زمین مسابقه الگو باشد. باید به تیم شادی را نیز تزریق کرد.

تیم ملی فوتبال فرانسه ماه آینده انجام دو مسابقه مقدماتی جام جهانی ‪۲۰۱۰‬ را در مقابل تیم‌های اتریش و صربستان در پیش دارد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد